Sunday, June 24, 2012

yea Germany!

hi... Euro fever... ikr....

So, I just wanted to say that I like this Germany player, Marco Reus! yeah! huhuhuhuh... I just saw the match of Germany v. Greece, not a live show however, and felt attached to him... muahahahahah....  IN the middle of the game, masa tengah terpaku tgk Lahm sepak goal, mama marah,
sejak bila ko tengak bola ni? tiba-tiba minat pulak.
dengan nada yg sngat marah... I know I am screwed,,, so aku ambik baju yang nak dilipat and tutp tv.. bila mama masuk bilik kejap, bukak balik.. then, she knew there was no way to asked me to turn off the tv.. so she didnt say anything about it. But hey! Aku lipat baju smbil tgk bola.. ok la tuh.eh.... -.-


next match kn tunggu other teams utk lawan quarter final and Germany will go against them in semi-final! huhuhuh... I am guessing Germany will win this time and went to the final.. and win again!.. Yea!

Dah agak dah... mesti Spain menang punya....

to kilah: buuuuu portugal.....(christiano ronaldo to be exact.)*smug*

jawapan soalan mama tadi (jawap dlm hati je la... kalau jwb on the spot, ada yang kena baling ngan tv..)
sebab ada orang hensem! kekekekekekekek

fin. 

No comments:

Post a Comment