Wednesday, June 27, 2012

POTTERMORE

So... I just went active in pottermore, eventhough dah lama sign up for it..

keh keh keh... guess what, I am in slytherin... bangga gilaaaaa...

masa sorting hat tu... sangat2 berdebar2... mcm real siottt...

K. sape yang ada, find me. lets be friend. ngeh

ngeh ngeh ngeh ngeh...

Tuesday, June 26, 2012

Coupon for PARADISE KISS!

Hi guys... K bye. 

penat. sakit perut. krekrekrek...

ada kenduri kat rumah mbah.. (atuk for jawa.. aku org jawa k..) and aku jd caterer.. esok mmg x bangun la sakit blakang... -.-''

k.. I have new collection for Paradise Kiss....

Ja jang! amacam? best x? RM35 including post. XD


har har har har..

well.. this is the coupon... for June and July ya.....

Everytime you wanted to order, just tell me the keyword k?

K FIN BYE >.<

Sunday, June 24, 2012

yea Germany!

hi... Euro fever... ikr....

So, I just wanted to say that I like this Germany player, Marco Reus! yeah! huhuhuhuh... I just saw the match of Germany v. Greece, not a live show however, and felt attached to him... muahahahahah....  IN the middle of the game, masa tengah terpaku tgk Lahm sepak goal, mama marah,
sejak bila ko tengak bola ni? tiba-tiba minat pulak.
dengan nada yg sngat marah... I know I am screwed,,, so aku ambik baju yang nak dilipat and tutp tv.. bila mama masuk bilik kejap, bukak balik.. then, she knew there was no way to asked me to turn off the tv.. so she didnt say anything about it. But hey! Aku lipat baju smbil tgk bola.. ok la tuh.eh.... -.-


next match kn tunggu other teams utk lawan quarter final and Germany will go against them in semi-final! huhuhuh... I am guessing Germany will win this time and went to the final.. and win again!.. Yea!

Dah agak dah... mesti Spain menang punya....

to kilah: buuuuu portugal.....(christiano ronaldo to be exact.)*smug*

jawapan soalan mama tadi (jawap dlm hati je la... kalau jwb on the spot, ada yang kena baling ngan tv..)
sebab ada orang hensem! kekekekekekekek

fin. 

Wednesday, June 20, 2012

Komited? pffft... where's the money?

Gosh... I am tired.. *dragging my legs across the room*

Hi. hari ini saya nak cakap pasal tekad.. Orang kata, kalau kita nak buat bisnes ni.. kita kena tekad. determination tuh kena ada. baru jadi... sampai abe aku sendiri tanya.. "ko boleh buat ke nih?" aku pun ragu2 gak... yelah... kalau tanye budak kelas aku, aku budak paling cpt boring and turned away from books punya budak..

cakap pasal kelas.. ingat lagi masa dlm lecture (kan ramai2 dalm hall) masuk, letak buku, pergi cafe beli supply, tunggu lecturer, supply habis, lecturer masuk, baru lecturer bagi salam, aku pusing pandang dinding, tido. Memang juara tido static la aku...  bangun2 je, semua org da gerak nak keluar. Great.. blajar ape tadi haa?

jadi.. bila ckp pasal semangat.. mula2 mmg kobar3.. tapi da lama2.. rasa boring.. then stop.. then static.. mcm tuh la... ape yg aku buat, ending dia mcm tu... but now, I got a solution for the probs!

jeng jeng jeng...

I will do it for money! bila bende tuh ada kena mengena ngan duit, kita buat sehabis baik! kekadang tu.. nak gi kerje.. malas gilaaa... tapi fikir duit punya pasal.. gagahkan diri la... ON9 sampai 5 pagi, manage online page, for money, I will. XD

Bukan duniawi sgt ke apa... aku just.. bila pasal duit tu.. amanah tau... kalau org beli, amanah kita kat dia.. pastu investor punya modal lagi satu hal.. sbb tu kena serius skit pasal duit2 nih.. sensitif skit..

ok Fin Bye... Like my page.. www.facebook.com/paradise.kiss.4eva

Sunday, June 17, 2012

I fell in love with Mike.

Lets just pretend that I am talking about a real guy here. You might think that particular MIKE had lost his mind to be with me. Trust me. I dont have that thing in my mind. I am not.

DiVa UniVersal just showed catch up marathon of Suits. And the best word I can describe it is

Splendid.

Gosh! In fell in miniature  fantasy not-normal love with Mike Ross.. Hahah.. Can you just imagine? A guy, like him, with his wits and stuffs, exist? and is in front of me.. hahahah... *drools*

Apa2 pun... sarah yahaya.. aku tau kalau kau baca nih.. aku tau siapa yang kau fikirkan... but not him... not the bane of my asasi existance, not the guy that we all hate but cant help but to flickered our eye to him once in a while. bukan.


Right now, no one is in my mind, except mama yang balik Sarawak sorang2... but it'll be good to have one.. Like Qilah and Amo, kedek2 happy walking together. Fine.

Okay. Mission bila dapat lappy baru, download SUITS. ARGFFHHGDJKJDGSUDHKL

*nak berangan jap... Okay*

Ketandusan Post - Why do you take law?

Hi Awak.
Again... follow my fashion blog, walk-in-confidence.blogspot
and my fb page paradise.kiss.4eva

Serious saya cakap.. saya memang tak menang tangan tau tak? dengan kerja lagi... dengan rumah lagi.. Rasa macam nak kerat badan jadi dua, sothat boleh facilitate all needs... But then...

Mak saya tak ada.. Beliau pulang ke kampung halaman seorang diri. Orang lain semua tak nak ikut.. Saya tau.. Malas nak pergi.. buat penat je.. 3 hari je pun.. X bermaya gila kan cara taip? OK! OK!!!!

Hi korang! Saya busy skang sebab tengah memulakan perniagaan online paradise kiss... I am not hoping benda ni akan jadi like GRAND GILAAAA... but enough for my hobby...

My hobby? Collecting money, of course. and spend it on food... Damn this woman... (I know..)

So, post hari ni, is about first time class masa Asasi, where the lecturer, Madam Atifah, last year, asked us. soalan simple.

"why do you want to study law"

OOOOKAAAYY... simple kan? but yeah... I am such a durr-brain... X tau la kena hipnosis ke apa masa tu.. but on that time, I am really like... desperate for money sebab my parents x bank in duit lagi.. and duit biasiswa belum kluar... (true story) jadi, orang lain jawab.. sebab saya minat. saya suka keadilan, fardu kifayah and other things yang common lah.. sesampai je turn aku,

Madam: Now, why do you take this course?
Aku: Because I love money.

I know... sangat2.... menyedihkan.... sampai sekarang kot aku ingat.... bila pikir balik,,, rasa mcm lawak sangat.. hahah

Madam: no... you are already wrong.. Nawaitu u dah x betul... I have one of my student, yang love money jugak.. but then. he flunked the course.

Yeah.. well... Obviously I didnt flunked it. But thanks again... skang aku da ketepikan i love money... the next lecturer yang tanya soalan yang sama degree nanti, aku akan jawab...

BECAUSE I WANT TO BE RICH. FIN.

Sunday, June 10, 2012

Pride and Prejudice..

Hi! Busy Updating Paradise Kiss! like the page yaaa??? <3

Okay.... so... Just watched pride n prejudice kat Diva Universal... Mr Darcy ngan elizabeth bennet... then dah habis tgk.. happy ending, as usual... but maybe the novel is more interesting?? urgh... okay.. back to the point.

Dah habis tengok.. tengah tunggu nak tengok cerita apa... mama tetiba tanya soalan cepumas..

mama: nabilah... rasa2 nya... ada lagi x lelaki zaman sekarang yang kaya macam dalam cerita nih? (maklumla... Mr.Darcy tu sesangat la kayaaaa....)


Aku: arrrrrgggg... kenapa soalan tu boleh arkkk???

Mama: ye la... untuk ko dengan kilah nanti...


Aku: hurmh... ada! Taib Mahmud!


Mama: Taib Mahmud tuh da tua..... yang korang nak kahwin nanti...yang macam Mr. Darcy tuh...


Aku: Anak Taib Mahmud! <---- sengal gila.... I know...


Mama: -_-''

Moral of the story: jauh kan mama dari cerita yang boleh menggalakkan beliau dari berfikir tentang aku.kahwin.duit.

Fin.

Thursday, June 7, 2012

Top to Toe evolves to Paradise Kiss!!!

ok... so... my girl friends...mesti da tau yang I once had been active on my page, top to toe... last December .... and thousands  of thank you to my sales woman, Allia.. that made everything happen

Jadi... since I'll be having my holiday till sept.... and I have nothing else to do than cari gali for money, I'll  start back my business  on fb and also here... darn it this tab... I couldnt add a link.. its okay... I will give it to you when I update my stuffs,..

gosh... byk nya typo... mals laa nak on laptop lama tuh.... grrrr -.-* so.. terpaksa stand dengn this thingy... (banyak nye aku gunaa so... teringat sir rosdin....)

anyway... I promise that I will update the things as soon as I can and I will give the best price for my special friendss.. all of you, I mean... jangan risau sngtla...

I will be selling necklace and bracelet as usual... purse, ring, gred AAA perfume, brooch and stuffs... kinda jack of all trade, master of none. heheheheh

I'll be running my bussiness on the other blog, walk-in-confidence.blogspot and... page fb aku,
https://www.facebook.com/pages/Paradise-Kiss/288946444475308

jadi.... tolong like boleh?? kalau baik, tolong promote sekali ye?? Service memuaskan 100 persen gerenti...

till then, toodles!

p.s: special thanks to all customer and those that had been with me since the start of 3T and hope will be on for.... sampai bila2..... love you guys...